ایلمان همه زندگی فرنازایلمان همه زندگی فرناز، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

***ایلمان سمبل یک ایل***

ايلمان جونم و شيطنتاش در 18 ماهگی***

1392/11/5 19:33
نویسنده : مامان فرناز
538 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا 

اول از همه گل پسر ١٨ ماهگیت مبارکماچقلب

بالاخره بعد از ٤ ماه تونستم بيام و وبلاگ كوچولوي شيطونم رو آپ كنم اوهابله

اين كه ميگم شلوغ يعني واقعا شلو غ هااااااااااااااا ماشاللا هر روز شلوغ تر از ديروز

ولي من هرچقدر هم كه شلوغ و شيطون باشي بااااز عاشقتم و عاشق شيطناتم يعني وقتايي كه ميبينم داري يواش و مثلا به دور از چشم من خرابكاري ميكني و منم يواشكي نگاهت ميكنم و تو هم كه فكر ميكني من تو آشپزخونم و نميبينمت تند تند كار ميكني ميخوام بيام بخورمتماچ

يه مدت چادر بازيتو آوردم گذاشتم تو پذيرايي تا بري توش و بازي كني ولي٠٠٠٠٠يه روز اومدم از پنجره كوچيكش نگاه كردم ببينم داري چي كار ميكني ديدم وااااااي كيف لوازم آرايش منو بردي تو چادر و همه رژ لب هامو انگشت ميكني توش و ميندازي كنار و بقيه وسايلارو داغون ميكني. اين وسط هم داري تند تند به در نگاه ميكني كه ببيني من دارم ميام يا نه. منم كه داشتم از اون بالا به خراب شدن وسايلام مينگريستم ولي چون ديديم با چه هيجاني داري كار ميكني داشتم كيف ميكردم

اصلا هم با اسباب بازياي پسرونه حال نميكني.

توی این عکس کاملا مشخصه که پشتتو کردی به کامیون وتوپ  و ماشین داری با لباسشویی کار میکنینیشخند

از اونجايي كه ديديم داري پدر ماشين لباسشويي و ظرفشويي و جارو برقي رو در مياري با بايي رفتيم اسباب بازياشونو برات خريديم و كل روزو با اونا مشغولي. فردا پس فردا هم ميرم برات اتو و يخچال و يكم وسايل ديگه ميخرم كه كلا جهازت آماده باشه

يعني دختر دارا توجه توجه توجه:

جهزيه پسر من حاضره دخترتون خونه و ماشين داشته باشه حلله ههههههههههههههههههههههه نیشخند..........

بعضي كلماتم دست و پا شكسته ميتوني بگي مثلا:

اتتو:اتو ..........

. بتتي:باطري(به هر چيزي كه باطري خور باشه اينو ميگي)

بققي:برق(به هر چيزي كه با برق كار كنه اينو ميگي)

جيززا:همون معادل جيز هست

سات:ساعت

وخیلی کلمات دیگه که به زبون خودمون  یعنی  ترکی میگی

چند تا  عکس هم از شیطنتات میذارم تو ادامه مطلب

توی این عکس من تو اشپززخوننه بودم وقتی اومدم ببینم چی کار میکنی که صدات در نمیاد با این صحنه مواجه شدممنتظر

منو دیدی و مثلا داری گولم میزنی کاری به کارت نداشته باشم

رفتی  لای زیر اانداز.چرا نمیدونمسوال

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیرعلی گلی
3 بهمن 92 15:17
دوستم خوشحال میشم تو نظرسنجی ما شرکت کنید http://amirjan.niniweblog.com
مامان امیرعلی
19 بهمن 92 9:44
پسر منم عاشق وسایل دخترونه است. یعنی حال میکنه وقتی با عروسک بازی میکنه. چند تا هم عروسک داره اسم یکی اش هم آیداست که عروسک من بوده که 30 سال نگهش داشتم اون وقت آقا در عرض یک ساعت کج و کوله اش کرده
مينا مامي سام
21 بهمن 92 1:03
وااي اين پسره چه ناز شده عزيزم. چه خنده نازي كرده.خودشم ميدونه يه كار جالب كرده اي شيطون بلا
مامان فرناز
پاسخ
ههههههههه اره مينا خودشم ميدونه داره خرابكاري ميكنه