ایلمان همه زندگی فرنازایلمان همه زندگی فرناز، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

***ایلمان سمبل یک ایل***

*عکسهای جیگر طلا در 15 ماهگی*

1392/7/5 17:56
نویسنده : مامان فرناز
1,610 بازدید
اشتراک گذاری

 

عشق مامان 15 ماهه شدهقلب

 

 

ای جونم عمرم نفسم عشقم تویی همه کسم....وای که چه خوشحالم تورو دارم ای جووووووووووووووونم

15 ماهگیت مبارک جیگر طلا

عکس ها در ادامه مطلب...

 


ایلمان در ائل گلی

بیچاره کالسکهابرو

ایلمان پشت در حمامآخمعمولا هر کی بره حمام ایلمانم باهاش بااااااااید بره(اینجا بابا رفته و به زور رفته بالای صندلی که درو باز کنهخنثی)

ایلمان داخل حمامخنثی

ایلمان در حال رفتن به جشن عروسی(گریه به خاطر اینه که میخواد بره پشت فرمون)

 

 

ایلمان در حال تماشای آکواریوماز خود راضی

ایلمانو بابا جونیشماچ

 

ایلمان در حال فضولیمنتظر

 

ایلمان و سبزی خوردنیآخ(بعد از یک سال و خورده ای تصمیم گرفتم سبزی پاک کنم اینم نتیجشابله)

 ودر آخر:

15 ماهگیت مبااااااااااااااااااااااااااااارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان ایلیا
31 شهریور 92 15:52
15 ماهگیت مبارکککککککککک هوراااااااااااااااااا الهی 150000000000000000000000 ماهه بشی
اون کیک خوشگلت با اون کبوترا و تخماشون تو حلقمممممممم خودتو کیکتو یه جا بخورم.
جیگرتو برم من که هرجا قدت نمیرسه یه چیزی گیدا میکنی بری روش وایسی.کلی از کارا و عکسات خندیدما.


آره واقعا شیطونی شده واسه خودش....بوووووووووس واسه ایلیای خوشگلم
مامان ایلیا
31 شهریور 92 15:53
اصلا چه معنی داره مامانی بخواد سبزی پاک کنه.هان؟ایلمان جون خودش بهتر از هرکی بلده سبزیها رو حسابی پاک کنه.تاز خونه رو هم کلی خوجل میکنه با سبزیها.



ههههههههههههههه زینب جون واقعا کار اشتباهیه

بیچاره مادر شوهرم همیشه پاک میکرد به منم میداد یا آمادشو از بیرون میگرفتیم...ولی یهو هوس کردم خودم بپاکم که.....هههههههههه
مامان علی
1 مهر 92 0:29
سلام آقا المان تولد 15 ماهگی مبارکعزیزم ماه از تبریر هستیم خوشحال میشم تبادل کینک کنیم من که لینکتون می کنم با اجازه


سلام مرسی مامانی...ممنون منم لینکتون میکنم
مامان امیرعلی
1 مهر 92 8:39
15 ماهگی ائلمان جون مبارک باشه. چه شیطونی شده این پسر


مرسی خاله زهرا...بوس واسه امیر علی جووووووون
نسرین خاله اسما
5 مهر 92 23:47
15 ماهگیت مبارک باشه ایلمان جونم انشالله که همیشه سالم و سلامت باشی و واسه مامانی شیطونی کنی وسبزی یاشم اونجوری به سلیقه ی خودت پاکش کنی


مرسی نسرین جون

هههههههههه آره واقعا سلیقش خیلی خوبه تو پاک کردن سبزی هههههه خیلی تمیزو مرتب این کارو میکنه

کوچولوهای نازو ببوس
شبنم
9 مهر 92 17:33
طراحی تقویم سال 93 و کلیپ با عکس کودک دلبندتان با کمترین هزینه انجام میشود ، از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک http://babyclip.persianblog.ir/ به علت تحویل به موقع، سفارشات تقویم، از الان گرفته می شود
مامان ایلیا
29 مهر 92 14:38
کجایی؟؟؟کم پیدایی؟؟؟بیا یه خبری از خودت بده


فدای محبتت دوست خوبم

بازم سرم گرم این پسر بودکه سرما خورده بود
مينا مامي سام
8 آبان 92 21:28
15 ماهگيت مبااارك عزيزم]
هميشه به گردش خوشگل من


مرسی مینا جونم بوووووووووووووووس
سارا (مامان سانیار)
18 آبان 92 17:00
15 ماهگیت مبارک قند و عسل چه عکسای باحالییییی ... خاله فدای تو گل پسر شیطون بلا بشه ممنونم خاله جونييييييييييييييييي
سارا (مامان سانیار)
18 آبان 92 17:01
فرناز جون با اجازه لینکتون کردم مرسي عزيزم
مامان ایلیا
15 آذر 92 16:50
سلام به مادر و پسر خوشگل.مامانی دلمون آب شد.خوب عکس جدید بذار از گل پسری دیگه.
نگار مامان باربد
19 آذر 92 0:17
سلام عزیزم 15 ماهگیت مبارک
مامان آیهان
20 آذر 92 12:04
سلام ایلمان جون من آیهانم من دقیقا 1سال و دوماه بعد از تو توی بیمارستان شهریار به دنیا اومدم
بانوی اریایی
23 آذر 92 19:30
جونممممممممممممممم پسر شیطوننننننن 15 ماهگیت مبارک انشاالله همیشه سلامت باشی عزیزم بوسسسسسسسسسسس
مامان ایلیا
7 دی 92 14:26
سلام فرناز جون.خوبی؟نه وبلاگتو آپ میکنی نه کلوپ میای.نگرانت شدم بابا کجایی؟
مامان ایلیا
23 دی 92 3:42
فرناز جون کجایی؟؟؟؟