ایلمان همه زندگی فرنازایلمان همه زندگی فرناز، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

***ایلمان سمبل یک ایل***

*نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت....*

1392/5/31 17:50
نویسنده : مامان فرناز
194 بازدید
اشتراک گذاری

ایلمانم قبلا بهت گفته بودم که مامانی و بابایی(مامان و بابای خودم)قرار شده 8 خرداد برن مکه...من همش نگران بودم که نکنه برن و بیان و واسه به دنیا اومدن تو خسته باشن...لااقل دلم خوش بود مامان بزرگ و بابا بزرگت(مامان و بابای بابایی)اینجان...دیشب فهمیدیم که ویزای اونا هم جور شده و 12 اردیبهشت میرن امریکا و تا 2 تیر اونجاننگران

نمیدونم از شانس منه که همشون چند سال این موقه ها بیکار بودن ولی حالا که تو داری میای همه مسافرتن...فقط امیدوارم که تا اون موقع برسن و تو هم شلوغی نکنی بخوای زود بیایاسترس

پسررررررررررررررم خیلییییییییییییییییییی دوسسسسسسسسسسسسسست داااااااااااااااااااااارمماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)