ایلمان همه زندگی فرنازایلمان همه زندگی فرناز، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

***ایلمان سمبل یک ایل***

*رفتن مامان بزرگ و بابا بزرگ به آمریکا*

1392/5/31 17:52
نویسنده : مامان فرناز
210 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر کوچولوی خودم...خوبی مامانی؟؟؟

پسرم از الان شدی سنگ صبور مامان...نمیدونم تو هم از این کارم راضی هستی یا نه؟وقتی دلم میگیره احساس میکنم  با تو که  حرف میزنم خیلی خیلی سبک میشم...

پسرم دیشب مامانی و بابایی رفتن امریکا و مارو تا دو ماه تنها گذاشتن

امیدوارم سالم و سلامت برگردن و موقع تولد نوه ی عزیزشون اینجا باشن

ایلمان عزیزم پریروز من و بابایی رفتیم موکت اتاق خوابتو سفارش دادیم....وای نمیدونی  چه ذوقی میکردیم

از فردا هم مامانجونت و عصمت خانوم میاد تا خونه رو واسه اومدنت یکم تمیز کنیم

من که واسه چیدن اتاقت دارم روز شماری میکنم فقط امیدوارم از سلیقه من و باباییت خوشت بیاد گلم

پسرم عاشقــــــــــــــــــــــــــــــــــتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سپیده
8 اردیبهشت 91 22:20
اخی نازی. ایشالله به خوبی و خوشی فارغ بشی.
امیرعلی عشق مامان بابا
27 اردیبهشت 91 18:54
سلام وبلاگتون خیلی قشنگ بود انشااله صحیح و سالم به دنیا بیاد.