ایلمان همه زندگی فرنازایلمان همه زندگی فرناز، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

***ایلمان سمبل یک ایل***

*21 هفتگی پسر گلم*

1392/5/31 17:47
نویسنده : مامان فرناز
214 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم...خوبی فرشته کوچولوی من؟؟؟اره حتما خوبی چون چند روزه که دارم تکونای قشنگتو حس میکنم وای که چه حس خوبیه پسرکم

 

وای پسرم نمیدونی مامان این روزا چه شکمی وا کردهخوشمزه البته بیشترش تقصیر باباییته که  هی میگه بخور بخور بخور منم که چون خیلی حرف گوش کنمچشمک هم واسه ناهار حسابی برنج میخورم هم واسه شام...تا الانم 6 کیلو اضافه کردم ولی دیگه نمیخوام بیشتر از 15 کیلو چاق بشم چون میدونم تو هم مثل بابایت از زنای چاق بدت میاد واسه همین میخوام رو فرم بمونم که به مامانت افتخار کنی

پسرکم نمیدونم چرا بدنم اینقدر حساس شده و تا یه باد از بغل گوشم رد میشه سرما میخورم زودی ...تا الانم دوبار رفتم دکتر و دارو دادن ولی میترسم واسه پسر گلم ضرر داشته باشه و دور از چشم باباییت نمیخورم...ساکتزبان

عشق من خیلی دلتنگتم خیلی دوست دارم بغلت کنم و بوسه باروووووووونت کنمماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رويا
26 اسفند 90 2:22
چه حس خوبیه ....مادر شدن خيلي قشنگه
يك دوست
18 فروردین 91 12:58
گل غنچه کرد و غنچه شکفت و خداوند بهترین و زیباترین هدیه اش را به شما داد با آرزوی فرادهایی روشن تبریک صمیمانه مرا پذیرا باشید