ایلمان همه زندگی فرنازایلمان همه زندگی فرناز، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

***ایلمان سمبل یک ایل***

*دندونای جدید مبارک گل پسر*

1392/6/30 19:16
نویسنده : مامان فرناز
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر


دندونای جدید مبارک


تقریبا 10 روز پیش شدیدا آبریزش بینی داشتی و اصلا خوب نمیخوابیدی...من و باباییتم از بس بیخوابی کشیده بودیم که طول روز همش بیحال بودیم و خواب الو

بابایی هم که مجبور بود با اون وضع بره سر کار

تا اینکه بعد یک هفته که داشتم غذا میدادم متوجه شدم یه چیزی خورد به قاشق

نگاه که کردم دیدم ببببببببببله دوتا دندون از بالا دو تا هم از پایین زده بیرون والان 12دندونی شدیابله

و ما متوجه شدیم که این همه بیقراری شما به خاطر دندوناتون بوداز خود راضی

آخهه ورووجک یدونه یدونه در بیار دیگه دندوناتوقلب

فدات بشم خوشگل من


 

**نظر یادتون نره**

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ایلیا
31 شهریور 92 15:46
هزار ماشااللههههههه 4تا باهم؟ خوب معلومه بیقرار میشه پسملمون.مبارکهههههههههههه دندونات عزیز دلم


منم تو همین موندم دیگه...اخه چرا 4 تا با هم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یکی یکی دربیاری هم خودت راحتی هم مننننننننننننن