ایلمان همه زندگی فرنازایلمان همه زندگی فرناز، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

***ایلمان سمبل یک ایل***

*دومین سفر ایلمان اما......*

1392/6/26 15:31
نویسنده : مامان فرناز
1,089 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر شلوغ خودم

الحق که تو شلوغی به خودم رفتیچشمکهر چی باشه هردومون متولد خردادیم دیگهزبان

جونم برات بگه که هفته پیش با بابایی رفتیم یه مسافرت کوچولو...یه مسافرت داخل استانیآخ

خیر سرمون میخواستیم یکم آب و هوات عوض بشه و تو طبیعت بازی کنی و مثلا خوش بگذرونیم

چه عرض کنم  کاری کردی که نرفته جورو پلاسمونو جمع کردیم و بدو بدو اومدیم خونهچشم

چون از وقتی سوار ماشین شدی همش میگفتی باید بشینم پشت فرمون و بازی کنم...ولی چون چند جا شنیده بودم که این کار خیلی خطرنااکه واسه همین به باباییت اجازه نمیدادم بغلت کنه و با فرمون بازی کنی

تو راه همش گریه میکردی و اذیتمون کردی...بابایی جلوی یه پارک بزرگ نگه داشت که پیاده شیم و مثلا تو بازی کنی...ولی از اونجایی که عاشققققققققققققق آب بازی هستی دست از جوب آب بر نمیداشتی و همش دنبال آب بودی ...حالا یا آب کثیف تو جوب که لجن بسته یا آب استخرکلافهواسه تو فرقی نداشت اگه هم نمیذاشتیم دست بزنی یه جیغی میکشیدی که...قهر

 

خلاصه که من پشت دستمو داغ کردم که تا شما این چیزارو نفهمیدی و درک نکردی من هیچچچچچچچچچچچچچچچ جایی خارج از شهر نمیرمنگران

 

 

بقیه در ادامه مطلب...


اینجا تازه راه افتادیم و مثلا پسر خوبی هستی وداری بیرونو تماشا میکنیچشمک

 

 

 

 

در حال خوردن چوب شوری

اینجاست که دیگه کلافه شدی و...

 

هروقت بابایی پیاده میشد واسهه بنزین یا یه خرید فوری میپریدی پشت فرمان

اینم دست گلی که پشت ماشین به آب داده بودیآخ

این بود قضیه ی پشت دست داغ کردن مننیشخند

تورو خدا بچه های شما هم اینجورین؟لطفا هر کی نگاه کرد جواب بده

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان شیدا
24 مرداد 92 13:19
وووووووووووووووووی بخورم این خوشگل خان رو

چه پسر خوشگلی دارین خدا حفظش کنه

دختر منم همینه عزیز تو ماشین کم طاقته

ما هم مسافرت هیچ جا نرفتیم با اینکه الان 2 سالشه



لطف داری خاله مهربون
نسرین خاله اسما
25 مرداد 92 16:36
آییییییییییییییی قربون این پسرک شیطون برم من ...

آره عزیزم همه ی کوچولو ها این جورن .. اسمایی ما که صد برابر بد تراز ایلمان جونه ... بخصوص موقع خرید .. دیگه کلافه مون میکنه تا برسیم خونه ...ولی شیرینی شون تو همین شیطونیاشونه خدا همه ی کوچولو های شیطون و حفظ کنه ..


مرسی عزیزم




مامانم امیرعلی
30 مرداد 92 8:19
انقدرها هم که تو می گی سفر سخت نیست با بچه. از این به بعد سعی کن زیاد بیرون ببریش تا عادت کنه. ما زیاد سفر می کنیم و خدا رو شکر مشکل خاصی پیش نیومده. البته قطعا من خسته می شم ولی در حدی نیست که پشت دستمو داغ کنم. بوس بوس ائلمان گل که انقدر بزرگ شده
نسرین خاله اسما
31 مرداد 92 21:36
سلام عزیزم ...
خیلی ممنونم که به ما سر زدی
راستی عزیزم رمز و برات تلگراف کرده بودم ...اگه نیومده به روی چشم برات بازم تلگراف میکنم


نسرین خاله اسما
2 شهریور 92 20:58
سلام فرناز جون ...تو قسمت ارتباطات .. قسمت نی نی تلگراف هستش .. اگه بری اونجا میبینی ... هر کی برات تلگراف کنه میاد تو اون قسمت ... خودتم می تونی برای دوستات تلگراف کنی