ایلمان همه زندگی فرنازایلمان همه زندگی فرناز، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

***ایلمان سمبل یک ایل***

***برنامه روزانه ایلمان***(از وقتی بیدار میشه تا وقت لالا)

1392/7/5 17:41
نویسنده : مامان فرناز
630 بازدید
اشتراک گذاری

پسر شیطون بلای خودم سلام

 

این روزا دیگه واقعا خیییییییییلی شلوغ شدیو یه جا بند نمیشی و کل روزو یا خونه مامان بزرگی یا تو حیاط داری بازی میکنی...اونم با آب آخعاشششششششششق آب بازی هستی و تایم اولت از ساعت 10.5 صبح تا ساعت 1... بعد میای خونه نهار میخوری یکم میخوابی و ساعت 4 میری خونه مامان بزرگ تا 5 اونجا هستی ...ساعت 6 بابابزرگ میبرتت مغازه (چون بیرون هوا گرمه)یکی دو ساعتی اونجا هستی و بعدش دوباره میای خوابگاه(این اصطلاح رو من گذاشتم چون وقتی خوابت میاد و گرسنه ای میای خونه خودمون)یکم لالا میکنی و دوباره میری حیاط و آب بازی...وبعد از افطار هم برنامه پارک رویه

 

 

 

تو پارک هم انقدر با چمنها و وسایل شهربازی بازی میکنی که من به جای تو خسته میشم...ولی همیشه با گریه برت میگردونیم چون رضایت نمیدی که 

 

 

یعنی من حسرت تو دلم موند بشینی تو خونه و با اسباب بازیات بازی کنی ...همش با وسایل آدم بزرگا مشغولی و جمع بزرگا رو دوستت داری

وقتی هم که یه بچه هم سن و سال خودت میبینی انقدر بغلش میکنی و میچلونیش بیچاره با گریه پا به فرار میذاره

خلاصه که خیییییییییییییییییییییییییلی شیطون و خوردنی شدی

چند تا هم عکس میذارم تو ادامه مطلب... 

 

 

اینا عکسای خراب کاریت تو آشپز خونس

عاشق ماشین لباسشویی هستی

آخه اینجا دنبال چی میگردی؟

دور از چشم من داری چی کار میکنیییییییییابرو

آهان میخوای ببینی چیزی واسه خوردن هست تو یخجالچشمک


اینجا هم طبق روال هرروز رفتیم پارک



اینجا هم پشت بوم مامانی ایناس که داری تاب بازی میکنی و شعر تاب تاب عباسی رو میخونی



از 4 ماهگیت این مدلی میخوابیافسوسمن و بابایی اونقدر تو کریرت تکون تکونت میدیم که لالا میکنی

عافیت باشه گل پسر



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ارشام
12 مرداد 92 14:20
سلام عزيزم به منم سر بزيد واگه با تبادل لينك موافقيد خبرم كنيد
نسرین خاله اسما
17 مرداد 92 19:27
خداحافظ ماه پروردگار الرحمن الراحمین خداحافظ ماه لحظه های افطار و سحر خداحافظ ماه نعمت و رحمت و برکت خداحافظ ماه شب های نورانی قدر . . . عید فطر مبارک.
مامان ایلیا
21 شهریور 92 0:30
میخواستم تو پست بالایی هم نظر بذارم ولی هرکاری کردم برام باز نشد.حالا اشکال نداره هردوش رو یکی میکنم آفرین به مرد کوچولوی خوشگلم که از عکساتم معلومه هزارماشااللهههههههه واسه خودت مردی شدی.تا میتونی مامانی رو اذیت کن باشه؟خخخخخخخخ(راستی شکلکا هم برام باز نمیشن) مامانی خوب بچه مون مرد شده بزرگ شده بمونه تو خونه که چیکار آخه؟میخواد بره با بابابزرگش دنبال یه لقمه نون حلال خوب.اونوقت انتظار داری بمونه با بچه ها و اسباب بازیا بازی کنه؟ههههههههه.جیگرشو بخورممممم من راستی لینکت کردم فرنازجون